Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 14:10:03 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05677 aadressile null (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kambja Vallavalitsusele esitati 
projekteerimistingimuste taotlus Reola külas asuva Mingi tee 5 krundil 
kehtiva detailplaneeringu täpsustamiseks. Krundil kehtib „Nurme, Härtsi, 
Nirgi ja Uhti maaüksuste detailplaneering (kehtestatud Ülenurme 
Vallavolikogu 12.04.2005.a otsusega nr 35)“. Projekteerimistingimustega 
soovitakse kehtivat detailplaneeringut täpsustada planeeringuga määratud 
korruste arvu. Mingi tee 5 krunt asub Tartu Lennuvälja kaitsevööndis. 
Tulenevalt eeltoodust edastame projekteerimistingimuste eelnõu 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27106734>  (menetlus nr: 
440901), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (RIIVO LEITEN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister